Helpdesk PRO Gold

Pakiet dla osób ceniących spokój oraz bezpieczny biznes! Optymalny pakiet dla firm, które chcą mieć pewność, że w razie kłopotów nie będą pozostawione same sobie! Pakiet Helpdesk PRO Gold to reakcja na zgłoszenie klienta w ciągu 4 godzin w ramach godzin pracy Ikaria.

Helpdesk PRO GOLD to:
  • - Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie: 4h
  • - Zgłoszenia mailowe
  • - Zgłoszenia telefoniczne
  • - Gwarancja kontroli jakości
  • - Security Alerting
  • - Rekomendacje wdrożeniowe
  • - Utrzymywanie historii zgłoszeń helpdesk
  • - Priority Calling
  • - Analiza logów systemowych.
Potrzebujesz więcej? Zapoznaj się z ulotką Helpdesk PRO i skontaktuj się z nami pod numerem telefonu (42) 680 82 00.

Twoje zamówienie

Rodzaj klienta:


Nazwa produktu Rodzaj Ilość Okres Netto Brutto  

Sposób wysyłki

 
Wysyłka realizowana elektronicznie (e-mail)
Przesyłka pocztowa realizowana przez Pocztę Polską
Przesyłka kurierska realizowana przez GLS Poland
0,00 zł 0,00 zł  
Klient otrzymuje kod rejestracyjny (plik licencyjny), skróconą instrukcję instalacji, link do pobrania programu oraz dokument elektroniczny potwierdzający uzyskanie licencji.
  Do zapłaty:   0,00 zł brutto
0,00 zł netto