Helpdesk PRO Gold

Pakiet dla osób ceniących spokój oraz bezpieczny biznes! Optymalny pakiet dla firm, które chcą mieć pewność, że w razie kłopotów nie będą pozostawione same sobie! Pakiet Helpdesk PRO Gold to reakcja na zgłoszenie klienta w ciągu 4 godzin w ramach godzin pracy Ikaria.

Helpdesk PRO GOLD to:
  • - Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie: 4h
  • - Zgłoszenia mailowe
  • - Zgłoszenia telefoniczne
  • - Gwarancja kontroli jakości
  • - Security Alerting
  • - Rekomendacje wdrożeniowe
  • - Utrzymywanie historii zgłoszeń helpdesk
  • - Priority Calling
  • - Analiza logów systemowych.
Potrzebujesz więcej? Zapoznaj się z ulotką Helpdesk PRO i skontaktuj się z nami pod numerem telefonu (42) 680 82 00.
Używamy plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
Jesteś: Strona główna » Regulamin
Zamów On-line
Sklep internetowy
Pytania? Służymy pomocą
Infolinia 7:30-15:30
801 011 395
Zakupy bez ryzyka
  • Zaufany sprzedawca
  • Certyfikat licencyjny
  • 0 zł - dostawa gratis
  • Najszybsza realizacja
  • Bezpieczna transakcja
  • Pomoc techniczna 8/5
Właściciel serwisu
Strona oraz sklep internetowy prowadzone są przez
payu.pl

Regulamin

1. Informacja o Firmie:

1.1. Witryna oraz sklep internetowy działający pod adresem Internetowym www.eset-nod32.pl, zwany dalej Sklepem Internetowym, prowadzony jest przez firmę IKARIA Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Omłotowej 12/14, KRS 0000332204, NIP 727 27 46 817, REGON 100703365, zwaną dalej IKARIA.

1.2. IKARIA jest pośrednikiem w sprzedaży licencji na oprogramowanie firmy ESET Software, będącej producentem oprogramowania antywirusowego prezentowanego w Sklepie Internetowym.

2. Ochrona danych osobowych

2.1. Dane osobowe przekazywane przez Klientów Sklepu Internetowego są przetwarzane i przechowywane przez firmę IKARIA.

2.2. Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu:
a) realizacji umowy,
b) marketingowych i ewidencyjnych

2.3. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

2.4. Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.

2.5. Szczegółowe zasady przechowywania i wykorzystywania danych osobowych użytkowników określa Polityka Prywatności dostępna na niniejszej stronie internetowej. Polityka Prywatności stanowi integralną część niniejszego regulaminu.

2.6. Powierzone IKARIA dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

3. Oferta

3.1. Oprogramowanie ESET sprzedawane jest zgodnie z zasadą "wypróbuj zanim kupisz". Zalecamy wcześniejsze pobranie wersji testowej z naszej strony, zainstalowanie i zapoznanie się z jego możliwościami. Wersje testowe oprogramowania oferowanego w Sklepie Internetowym upoważniają Klientów do 30-dniowego darmowego korzystania z pełnej wersji oprogramowania. Po tym okresie, aby nadal je użytkować należy zakupić licencję.

3.2. Pobranie wersji testowej nastąpi po przekazaniu przez Klienta danych osobowych i kontaktowych w formularzu na stronie Sklepu Internetowego.

3.3. Kupujący pobiera program instalacyjny oraz wszystkie późniejsze jego aktualizacje oraz aktualizacje bazy danych samodzielnie przez Internet. Istnieje również możliwość odpłatnego zamówienia nośnika CD z oprogramowaniem ESET.

3.4. Zakupione oprogramowanie można zainstalować na komputerze wyłącznie po wcześniejszym odinstalowaniu innego oprogramowania antywirusowego. Nie jest możliwe jednoczesne korzystanie z więcej niż z jednego programu.

3.5. W przypadku licencji boksowych producent oprogramowania zastrzega sobie prawo biegu okresu ważności licencji od daty jej rejestracji przez klienta. W przypadku licencji imiennych - od daty jej wystawienia, a w przypadku wznowień licencji boksowych i imiennych - od daty zakończenia ważności licencji wznawianej.

3.6. IKARIA zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do oferty handlowej, w szczególności wycofania każdego Produktu, wprowadzania nowych Produktów, ogłaszania i odwoływania akcji promocyjnych oraz zmiany cennika Produktów.

3.7. Publikowane dane techniczne w opisach Produktów przygotowane są na podstawie informacji udostępnionych przez producenta.

3.8. IKARIA nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie uchybienia lub błędy w opisach i nie stanowią one podstawy do roszczeń użytkowników Sklepu Internetowego.

3.9. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości sugerowany jest kontakt z handlowcem pod numerem infolinii 801 011 395.

3.10. Zdjęcia Produktów to ilustracje poglądowe i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu Produktów. Nie zmienia to jednak ich właściwości.

4. Ceny

4.1. Wszystkie ceny podawane w Sklepie Internetowym eset-nod32.pl są wyrażone w polskich złotych (PLN)

5. Składanie zamówienia

5.1. Zakup licencji na użytkowanie oprogramowania odbywa się poprzez otrzymanie klucza licencyjnego lub pliku licencyjnego. Licencja jest przeznaczona dla konkretnego użytkownika.

5.2. Aby zakupić licencję należy wypełnić Formularz Zamówienia, a w nim:
a) określić licencję, jakiej aplikacji zamawia, dla ilu użytkowników, oraz na jaki okres zamawia dostęp do uaktualnień aplikacji i baz antywirusowych.
b) podać dane niezbędne do wystawienia faktury VAT oraz dane kontaktowe pozwalające na przekazanie niezbędnych danych i dokumentów, w szczególności:
    - nazwę firmy,
    - imię i nazwisko osoby kontaktowej,
    - numer NIP,
    - adres firmy,
    - adres e-mail,
    - telefon kontaktowy,
c) wyrazić zgodę na przetwarzanie podanych w Formularzu Zamówienia danych na potrzeby wystawienia licencji oraz przeprowadzenia procedury zakupu.

5.3. Szkody, które mogą wyniknąć z niewłaściwego podania danych kontaktowych ponosi Klient Sklepu Internetowego.

5.4. Zakup licencji na użytkowanie oprogramowania odbywa się poprzez otrzymanie klucza licencyjnego lub pliku licencyjnego. Licencja jest przeznaczona dla konkretnego użytkownika.

5.5. Klient nie może posiadać jednocześnie dwóch licencji typu Client i typu Suite. Zamówienia na oba typy licencji będą uznane za niebyłe.

5.8. Jeżeli klient chce skorzystać ze zniżek dla instytucji niekomercyjnych to w celu uzyskania ich musi przesłać kopię dokumentu "Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON”. W przypadku zamówienia odnowienia istniejącej licencji klient musi przedstawić kopię aktualnie posiadanej ważnej licencji. Dopiero wtedy rozpoczęta zostanie procedura realizacji zamówienia. Kopię wymienionego dokumentu należy przesłać faksem na numer 42 278 20 49 lub listownie na adres firmy IKARIA. IKARIA Sp. z o. o. Sp. k. ul. Omłotowa 12/14 94-251 Łódź

5.9. Odpowiedź w postaci wiadomości e – mail zawierać będzie potwierdzenie zamówienia oraz fakturę pro forma.

5.10. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. IKARIA może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.

6. Formy płatności i realizacja zamówienia

6.1. Płatność za Produkty będzie dokonana na podstawie przesłanej przez IKARIA na wskazany w zamówieniu Klienta adres e-mail faktury proforma. Przesłanie elektronicznego klucza licencyjnego następuje po zarejestrowaniu płatności.

6.2 Jeżeli klient wybierze opcje przesyłki listownej lub kurierskiej, to ciągu kolejnych 5 dni roboczych przesłana zostanie faktura VAT i certyfikat poświadczający legalność nabytej licencji.

6.3. Klient za zakupione oprogramowanie będzie dokonywać płatności przelewem.

6.4. Klient nie jest uprawniony do odsprzedania licencji innemu podmiotowi.

7. Reklamacje

7.1. Aby dokonać reklamacji oprogramowania należy skontaktować się z jego producentem, który wysyła do Klienta drogą elektroniczną informację o przyczynach usterki. Wydrukowana wiadomość razem z towarem stanowią podstawę do uznania reklamacji, zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu na pełnowartościowy. IKARIA nie ponosi odpowiedzialności z powyższego tytułu i nie rozpatruje roszczeń związanych, z jakością sprzedawanych towarów.

7.2. W przypadku, gdy odpłatnego zakupu licencji dokonał konsument w rozumieniu ustawy z dnia 02 marca 2000 r. (Dz. U. nr 22 poz. 271) o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, ma on prawo w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy od niej odstąpić bez podania przyczyn, chyba, że umowa dotyczy:
a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
b) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
d) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
f) dostarczania prasy,
g) usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

8. Postanowienia końcowe

8.1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

8.2. IKARIA nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu Internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc.) lub innych od niego niezawinionych przez IKARIA.

8.3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie Internetowym pod adresem eset-nod32.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.

8.4. IKARIA zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Przy każdym zakupie Klient ma obowiązek zapoznać się z aktualną wersją Regulaminu. Dokonanie zakupu w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją wersji regulaminu obowiązującej w dniu dokonania zakupu.

Eset Ankieta