Helpdesk PRO Gold

Pakiet dla osób ceniących spokój oraz bezpieczny biznes! Optymalny pakiet dla firm, które chcą mieć pewność, że w razie kłopotów nie będą pozostawione same sobie! Pakiet Helpdesk PRO Gold to reakcja na zgłoszenie klienta w ciągu 4 godzin w ramach godzin pracy Ikaria.

Helpdesk PRO GOLD to:
  • - Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie: 4h
  • - Zgłoszenia mailowe
  • - Zgłoszenia telefoniczne
  • - Gwarancja kontroli jakości
  • - Security Alerting
  • - Rekomendacje wdrożeniowe
  • - Utrzymywanie historii zgłoszeń helpdesk
  • - Priority Calling
  • - Analiza logów systemowych.
Potrzebujesz więcej? Zapoznaj się z ulotką Helpdesk PRO i skontaktuj się z nami pod numerem telefonu (42) 680 82 00.
Używamy plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
Jesteś: Strona główna » Produkty » ESET Endpoint Protection Advanced Cloud
Zamów On-line
Sklep internetowy
Pytania? Służymy pomocą
Infolinia 7:30-15:30
801 011 395
Zakupy bez ryzyka
  • Zaufany sprzedawca
  • Certyfikat licencyjny
  • 0 zł - dostawa gratis
  • Najszybsza realizacja
  • Bezpieczna transakcja
  • Pomoc techniczna 8/5
Właściciel serwisu
Strona oraz sklep internetowy prowadzone są przez
payu.pl
ESET Endpoint Protection Advanced Cloud pudełko

ESET Endpoint Protection Advanced Cloud

Pakiet bezpieczeństwa obejmujący antywirus, antyspyware, personal firewall, antyspam oraz filtr treści, przeznaczony do ochrony stacji roboczych z systemami Windows, macOS, urządzeń mobilnych oraz serwerów plikowych. Zawiera konsolę centralnego zarządzania w chmurze ESET Cloud Administrator (ECA).



Antywirus
Anty Złodziej
Firewall
Centralna administracja
Antyspyware
Eset Ankieta