Helpdesk PRO Gold

Pakiet dla osób ceniących spokój oraz bezpieczny biznes! Optymalny pakiet dla firm, które chcą mieć pewność, że w razie kłopotów nie będą pozostawione same sobie! Pakiet Helpdesk PRO Gold to reakcja na zgłoszenie klienta w ciągu 4 godzin w ramach godzin pracy Ikaria.

Helpdesk PRO GOLD to:
  • - Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie: 4h
  • - Zgłoszenia mailowe
  • - Zgłoszenia telefoniczne
  • - Gwarancja kontroli jakości
  • - Security Alerting
  • - Rekomendacje wdrożeniowe
  • - Utrzymywanie historii zgłoszeń helpdesk
  • - Priority Calling
  • - Analiza logów systemowych.
Potrzebujesz więcej? Zapoznaj się z ulotką Helpdesk PRO i skontaktuj się z nami pod numerem telefonu (42) 680 82 00.
Używamy plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.
Jesteś: Strona główna » Płatności i dostawa
Zamów On-line
Sklep internetowy
Pytania? Służymy pomocą
Infolinia 7:30-15:30
801 011 395
Zakupy bez ryzyka
  • Zaufany sprzedawca
  • Certyfikat licencyjny
  • 0 zł - dostawa gratis
  • Najszybsza realizacja
  • Bezpieczna transakcja
  • Pomoc techniczna 8/5
Właściciel serwisu
Strona oraz sklep internetowy prowadzone są przez
payu.pl

Płatności i dostawa

Procedura obsługi zamówień:

  • Po złożeniu zamówienia na stronie wysyłana zostaje wiadomość e-mail potwierdzająca zamówienie.

  • Jeżeli przysługują zniżki, niezbędna jest przesyłka dokumentu potwierdzającego. Więcej: Regulamin

  • Na podany adres wysłana jest faktura Pro Forma.

  • Na podstawie otrzymanej faktury należy przelać pieniądze na konto. Wszelkie dane niezbędne do przelewu na fakturze Pro Forma. Istnieje możliwość natychmiastowej zapłaty szybkim przelewem internetowym. Więcej: Płatności.pl

  • Po otrzymaniu wpłaty klucz lub plik licencyjny zostaje przesłany na wskazany adres e-mail, a pocztą zostanie przesłana faktura VAT. (95% zamówień realizujemy do dwóch dni roboczych)
Eset Ankieta